برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09191314165 تماس بگیرید.

اهمیت سایت برای کسب و کارها

آنچه در اینجا خواهید دید :

اهمیت سایت برای کسب و کارها چقدر است؟ اینترنت امروزه به احتمال زیاد صرف نظر از نوع کاربران می تواند کارهای زیادی را برای کسب و کارهای کوچک تا غول های بزرگ انجام دهد. از این رو، توسعه وب سایت ها در چند سال گذشته بی سابقه بوده است و نداشتن وب سایت برای شرکت یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ یک نمره منفی در گسترش و بازاریابی آن مجموعه بحساب می آید.

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

آیا یک وب سایت برای کسب و کار من ضروری است؟ یا چرا باید برای بهبود وب سایت هزینه کنم؟ این یک مشکل معمولی برای کارآفرینان تجاری است. با این حال، صرف نظر از نوع و اندازه کسب و کار شما، باید اهمیت یک وب سایت برای کسب و کار را درک کنید و قبل از در نظر گرفتن خدمات، باید یک وب سایت برای افراد و مشتریانی داشته باشید که نیاز به حضور آنلاین کسب و کار شما دارند. اگر مردم با شما و شرکت شما ناآشنا باشند، شما را در نظر نخواهند گرفت.

چرا کسب و کارها به وب سایت نیاز دارند؟

داشتن یک وب سایت در زمینه های آموزشی، پزشکی، مالی، کسب و کارهای کوچک و سایر موارد به اندازه کسب و کارهای متوسط ​​یا بزرگ مهم است زیرا هر نوع وب سایت نقش خاص خود را در بازار فعلی ایجاد می کند. از آنجایی که امروزه بیشتر جستجوها و خریدها در اینترنت انجام می شود، داشتن یک وب سایت تجاری برای شرکت و یا کسب و کار شما الزامی است.

حضور آنلاین تاثیرگذار برای مشاغل مختلف ضروری است. کاربران اطلاعات کاملی در مورد یک کسب و کار می خواهند و یک وب سایت مکانی عالی برای ارائه آن است. نکته حائز اهمیت اینجاست که هرچه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد یک کسب و کار داشته باشند، احتمال بالاتری دارد که به آن شرکت و کسب و کار شما اعتماد کنند و به آن وفادار باشند. حضور شما در اینترنت و دنیا دیجیتال چیزی است که شما را از رقبای خود متمایز می کند، و وب سایت شما اولین جایی است که مشتریان بالقوه زمانی که به دنبال خدمات هستند به آن مراجعه می کنند.

اهمیت داشتن یک وب‌سایت تجاری، و طراحی سایت اختصاصی به معنی حضور قوی آنلاین در کسب‌وکارتان است، با قرار گرفتن در مرکز دنیای دیجیتال، یک وب‌سایت بال‌های گسترده‌ای را برای کمک به شما در ایجاد اعتبار تجاری با استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای مختلف بازاریابی باز می‌کند.

اینم میتونه جذاب باشه ...  اصول مهم محتوا برای سایت

برای درک اهمیت وب سایت، باید بازار فعلی را در نظر بگیرید، جایی که طبق یک نظرسنجی گوگل، 85٪ از مردم در سراسر جهان قبل از در نظر گرفتن محصول یا خدمات مورد نظر خود، تحقیقات آنلاین را در مورد محصول یا خدمات مورد نظر خود انجام می دهند، به طور کلی حضور در بازار دیجیتال به نقطه همه گیری در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. به آمارهای زیر که شرکت گوگل آن را منتشر کرده است توجه کنید

  • 93 درصد از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود
  • 86 درصد از مردم برای یافتن خدمات و مشاغل محلی خود به اینترنت وابسته هستند
  • 46 درصد از مردم اطلاعات شرکت ها و کسب و کارهای محل زندگی خود را جستجو می کنند

این داده ها نشان می دهد که داشتن یک وب سایت و طراحی سایت اختصاصی برای مشاغل در سال 2023 چقدر ضروری است

اهمیت سایت برای کسب و کارها

9 دلیل اهمیت سایت برای کسب و کارها :

1. سایت شما به مردم می گوید که شما کی هستید و چه کار و خدماتی انجام می دهید.

وب سایت هیچ تفاوتی با مصاحبه ندارد. این فضایی است که در آن می‌توانید خود را به مشتریان خود معرفی کنید، بینشی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، نحوه کمک به آنها را بیان می کنید. همچنین مکانی است که مردم می توانند با برند شما ارتباط برقرار کنند و بعد از آشنایی کامل باشما تصمیم خود را بگیرند.

2. دسترسی 24/7

برخلاف فروشگاه‌های فیزیکی یا دفتری که ساعات کاری معینی دارند، وب‌سایت شما ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته برای کسب و کار باز است. این به مشتریان شما اجازه می دهد تا در هز ساعت از روز درخواست ارسال کنند یا در صورت نیاز خرید کنند.

3. به شرکت یا هر نوع کسب و کار شما اعتبار می بخشد

اگر می خواهید خود را به عنوان یک شرکت معتبر معرفی کنید که مردم می توانند به آن اعتماد کنند و بخواهند با آن تجارت کنند، اولین برداشت از شما باید ماندگار باشد. معتبر بودن به راحتی مشتریان را متقاعد می کند که از شما خرید کنند.

4. مشتریان خود را، در هر زمینه ای از کسب و کارتان در جریان خواهید گذاشت

اگر تغییرات دائمی در کسب و کار شما رخ می دهد و یا محصولات جدیدی که راه اندازی می کنید، تبلیغات یا موارد ویژه ای که ارائه می دهید، کمپین ها فروشی که ایجاد می کنید یا به روز رسانی های مرتبط با شرکت و کسب و کارتان که باید مشتریان را از آنها مطلع کنید، وب سایت شما به راحتی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

5. شرکت و کسب و کار خود را بزرگ کنید

آیا می دانید در ایران بیش از 60 میلیون کاربر فعال اینترنت داریم؟ اگر هدف شما، رشد کسب و کار و درآمد بیشتر است، فرصت جذب کسب و کارها و درآمد بزرگ به صورت آنلاین در انتظار شماست.

6. اگر میخاهید مشتریان بیشتری را جذب خود کنید

این یک قاعده بسیار ساده و کلی است که مخاطب بیشتر = پتانسیل کسب درآمد بیشتر.
چند مشتری بالقوه در محل زندگی شما هستند و چگونه به آنها دسترسی دارید؟
یک وب سایت را به عنوان یک گسترش دهنده کسب و کارتان در دنیای مجازی در نظر بگیرید، می توانید به افراد بیشتری در سطح محلی و غیر محلی دسترسی پیدا کنید و می توانید محصول یا خدمات خود را به مجموعه ای ملی یا جهانی از مشتریان ارائه دهید.

اینم میتونه جذاب باشه ...  اصول مدیریت شبکه های اجتماعی | 25 اصل بازاریابی دیجیتال

7. استراتژی بازاریابی شما قدرت بیشتری می یابد.

اگر می‌خواهید مشتریان شما به مشتریان واقعی و وفادار تبدیل شوند و از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند، داشتن یک وب‌سایت و طراحی سایت بطوریکه در آن هدایت شوند بسیار مهم است، سایت شما اساساً هسته اصلی استراتژی بازاریابی شما است.

8. به راحتی کسب و کار خودتان را به نمایش بگذارید.

سایت شما به مردم این امکان را می دهد که ببینند شما چه کاری انجام داده اید و چه کاری می توانید انجام دهید. این معمولاً یکی از اولین چیزهایی است که یک مشتری از شما درخواست می کند. اگر نمونه کار خوبی در مورد محصول یا خدمات خود داشته اید، می تواند به بستن قرارداد در فروش جدید کمک کند.

9. در تبلیغات خود صرفه جویی خواهید کرد

هزینه بروشورها، کاتالوگ ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار شما می تواند گران باشد. حضور در وب و طراحی سایت اختصاصی یک جایگزین ارزان قیمت است که می تواند شکل ثابتی از تبلیغات برای کسب و کار شما باشد و در ضمن سرمایه گذاری است که در درازمدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

وب سایت شما مجموعه ای از محصولات و خدمات شرکت و یا هر نوع کسب و کار شما است که در مقابل مشتریان یا کاربرانی که محصولات و خدمات مرتبط را در اینترنت جستجو می کنند ارائه می شود. از آنجایی که گوگل به طور گسترده توسط کاربران اینترنت استفاده می شود، کسب و کارهای آنلاین به معیارهای جدیدتری در فروش دست می یابند.

برای یک وب سایت طراحی خوب و زیبا، داشتن نقشه سایت XML، سرعت بارگذاری، صفحات بهینه شده و غیره بسیار ضروری است، چه سایت های وردپرسی داشته باشید و چه وب سایت های سفارشی، زیرا در دنیای اینترنت امروز همه چیز آنلاین است، از خرید مواد غذایی، کلاس های دانش آموزان، کارهای خانگی و موارد بسیار دیگر … در نتیجه درک ارزش یک وب سایت و کمک گرفتن از متخصصان در زمینه طراحی و توسعه وب سایت در سال 2023 بسیار توصیه می گردد. خوب، یک وب سایت بهینه شده با سئوی خوب (بهینه سازی موتور جستجو) فرصت های زیادی را برای شما باز می کند. اگر هنوز در دوراهی داشتن یک وب سایت هستید، فقط به داشتن یک صفحه تجاری در بازار جهانی فکر کنید که می تواند رضایت مشتری و خدمات ارائه شده شما را نشان دهد.

اگر به دنبال شرکتی برای طراحی سایت و یا توسعه سایت خود هستید، با ما تماس بگیرید تا این افتخار را داشته باشیم که به شما در توسعه کسب و کارتان در دنیای دیجیتال کمک کنیم .

2 پاسخ

  1. با سلام
    مطلبتون خیلی خوب بود
    فقط بیزحمت چندتا ایده واسه سایت فروشگاهی هم بدید
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button