برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09191314165 تماس بگیرید.

اهمیت گرافیک ظاهری در طراحی سایت

آنچه در اینجا خواهید دید :

اهمیت گرافیک و جلوه های بصری در طراحی سایت

گرافیک و ظاهر در طراحی یک سایت از نکات بسیار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، بطور کلی اگر بخواهیم جایگاه گرافیک ظاهری در طراحی یک سایت نسبت به بقیه موارد در طراحی و برنامه نوسی سایت رتبه دهیم می شود رتبه اول تا دوم را در طراحی سایت در نظر بگیریم.

بطور مثال اگه شما سایتی داشته باشید که از بهترین و مجرب ترین برنامه نویس ها و از افزونه های مختلف و گران قیمت استفاده کرده باشید ولی سایت شما از لحاظ گرافیک بصری ضعیف باشد، متاسفانه سایت شما در مدت کوتاهی سقوط آزادی به ته چاه خواهد داشت و شما قطعا ازین مسئله خسته و سرخورده خواهید شد.

بیایید به سایت هایی که در کسب و کار خود موفق بوده اند نگاهی بیندازیم:

برای نمومه می توان از سایت دیجی کالا نام برد که با قالبی ساده ولی با طراحی گرافیک حرفه ای و چشم نواز بنرها و دیگر اجزای سایت، چگونه فروش خود را تا این حد بالا برده است که طبق آمار سال 1400 به طور میانگین بیش از 39 میلیون کاربر یکتایی در ماه از این سایت بازدید داشته اند و خودتان حساب کنید ازین تعداد بازدید کننده چند نفر در ماه خرید کرده اند …

اینم میتونه جذاب باشه ...  طراحی سایت در شاهرود + تعرفه طراحی و سئو

در موارد موفقیت سایتی مثل دیجی کالا، گرافیک ظاهری در عین ساده بودن را می توان از عوامل موفقیت نام برد، تا جایی که بیشتر مشتریان انتظار طراحی سایتی با ظاهر دیجی کالا را از ما دارند و بعنوان نمونه و مرجع در طراحی سایت شناخته میشود که گرافیک ظاهری سهم بالایی ازین تاثیرپذیری کاربران را داراست.

گرافیک در طراحی سایت اهمیت گرافیک ظاهری و جلوه های بصری در سایت

سادگی در عین جذاب بودن بنرهای سایت

حالابا دیدن نمونه ای از طراحی گرافیک سایت جایگاه این مرحله از طراحی یک سایت خوب را بهتر می توان درک کرد.

در طراحی گرافیک دیداری یک سایت در عین جذاب بودن باید به سادگی طرح توجه داشت چون یک طرح شلوغ و استفاده از رنگهای نامناسب در سایت باعث خستگی چشمان مخاطب خواهد شد و بازدیدکننده زمان کمی را در سایت شما خواهد گذراند.

منظور از ساده بودن اینست که در قطعه بنری کوچک تمام هدف از ارائه محصول یا خدمات خودمان را با استفاده از رنگبندی مناسب و گرافیک خوب به مخاطب برسانیم تا مخاطب را در سایت سرگرم کرده و در نهایت با رضایت از سایت خارج گردد، بطور کلی گرافیک یک سایت روی اعتبار آن هم در نگاه مخاطب اثر مستقیم دارد.

استفاده از تم و قالب خاص خود

در طراحی گرافیک ظاهری باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله استفاده از رنگبندی خاص برای سایتمان است که می توان از لوگو کسب و کار خودمان یا یک مجموعه رنگندی خاص و سلیقه ای در طراحی کلی قالب و متن های کارشده در سایت استفاده کرد بطور مثال در سایت وب ساز اول رنگهای سیاه و صورتی در زمینه سفید و در موارد سرمه ای بعنوان پکیج رنگی خودمان استفاده شده است.

اینم میتونه جذاب باشه ...  طراحی سایت در دامغان | +سئو و پشتیبانی

اهمیت گرافیک ظاهری و جلوه های بصری در سایت

استفاده از المان ها بجای متن

استفاده از ویجت ها و المان ها در طراحی گرافیک سایت میتواند جذابیت بصری سایت را بیشتر کند ولی باید به این نکته هم توجه داشت که استفاده بیش از حد از المان باعث سردرگمی مخاطب خواهد شد و در استفاده از آن نباید زیاده روی نمود.

طراحی گرافیک سایت 

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ساز اول با دارا بودن افراد متخصص و با سابقه بالا در زمینه گرافیک این قول را به شما خواهیم داد که هرگز از همکاری با مجموعه ما ناراضی نخواهید بود و مطمئنا بیشترین بازخورد را از سایت خود دریافت خواهید نمود.

4 پاسخ

  1. بسیار محتوای خوبی بود . ممنون از آموزشهای مفیدتان . لطفا در مورد گرافیک انیمیشن هم مقاله درج کنید

  2. ممنون از دیدگاهتون
    در آینده نزدیک حتما در مورد گرافیک مقالات بیشتری منتشر خواهد شد

  3. سلام واقعا این مقاله مفید و کاربردی بود مرسی ازتون
    واقعا گرافیک خیلی تاثیر گذاره در طراحی سایت

  4. سلام به شما دوست عزیز
    ممنون از نظرتون
    بله همونطور که فرمودید گرافیک ظاهری در جذب کاربر بسیار کاربردی و مفیده
    اگر علاقمند به خواندن مطالب بیشتر در این زمینه هستید میتونید از لینک زیر بیشتر مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button