برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09191314165 تماس بگیرید.

بهترین راه ها برای افزایش بازدید وب سایت

آنچه در اینجا خواهید دید :

نیاز به حضور در فضای مجازی کاربردی، کارآمد و جذاب اساساً برای بسیاری از کسب و کارها برای موفقیت در مسیر و حرکت رو به جلو بسیار ضروری است. شما حتی می توانید زیباترین وب سایتی را که تا به حال ایجاد شده است داشته باشید، اما اگر کسی از آن بازدید نکند، چه سودی برای کسب و کار شما خواهد داشت؟ اینجاست که ترکیب طراحی وب زیبا با کمپین های استراتژیک دیجیتال مارکتینگ مفید است ، در اینجا چند نکته از بهترین راه ها برای افزایش بازدید وب سایت برای شما قرار داده ایم و امیدواریم با استفاده از این مطلب بتوانید بازدید از سایت خودتان را بالا برده و فروش خودتان را زیاد کنید.

افزایش بازدید وب سایت

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما به اندازه‌ای که می‌خواهید بازدیدکننده ندارد و ترافیک ایجاد نمی‌کند، وقت آن است که شروع کنید به بررسی اینکه چه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به بهترین وجه برای اهداف شرکت و خدمات کسب و کار شما هماهنگی دارند. بیایید پنج راه موثر که وب سایت شما می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و به مخاطبان گسترده تر و در عین حال مرتبط دست یابد را بررسی کنیم.

1- بهینه سازی موتور جستجو

همانطور که قبلا ذکر شد، مردم به طور مداوم به دنبال محصولات یا خدمات مربوط به کسب و کار شما هستند. هرچه بتوانید در صفحات نتایج موتور جستجوی مشتریان خود رتبه بالاتری کسب کنید، ترافیک و کسب و کار بالقوه بیشتری را وب سایت و شرکت شما دریافت می کند.

هنگامی که شخصی یک جستجوی آنلاین انجام می دهد، نتایجی که دریافت می کند توسط الگوریتم های موتور جستجو جمع آوری می شود که به طور خاص به دنبال ارتباط و کیفیت محتوای وب سایت های قابل اجرا هستند. اینجاست که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی کلیدی موتور جستجو مفید است.

در اینجا برخی از عوامل سئو را نام میبریم که تعیین می کند وب سایت شما چقدر در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی می کند:

یک وب سایت با ساختار مناسب

سایت شما باید تجربه ای باکیفیت را از لحاظ گرافیکی و چشم نوازی در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین به راحتی قابل پیمایش باشد. هر یک از خدمات شما باید صفحه مخصوص به خود را در سایت شما داشته باشد، بنابراین جستجوگران راحت تر می توانند سرویس دقیق مورد نظر خود را پیدا کنند.

مطالب منحصر به فرد و مرتبط با سایت و خدمات شما

محتوای وب سایت شما باید مرتبط و آموزنده باشد. با گنجاندن محتوای با کیفیت بالا که مشتریان شما واقعاً می خواهند بخوانند، تجربه بهتری برای آنها فراهم می کنید و در عین حال سئوی خود را نیز تقویت می کنید.

اینم میتونه جذاب باشه ...  ترفندها و مزایای سئو

کلمات کلیدی که جستجو و سرچ می شوند

هنگامی که در حال تولید محتوا برای وب سایت خود هستید، روی استفاده از کلمات و عبارات خاصی که مشتریان شما ممکن است هنگام جستجو مرتبط با خدمات شما استفاده کنند، تمرکز کنید. محتوای آموزنده و غنی از کلمات کلیدی یکی از اجزای مهم هر استراتژی سئو اصول مهم محتوا برای سایت است.

نام، آدرس و شماره تلفن

این اطلاعات مهم تجاری باید در هدر، پاورقی (فوتر) یا نوار کناری وب سایت شما گنجانده شود، بطوریکه در همه صفحات وب سایت شما نمایش داده شود.

2- تبلیغات به ازای هر کلیک

تبلیغات به ازای کلیک (PPC) ترافیک بیشتری برای سایت شما ایجاد خواهد کرد و به SEO سایت شما کمک شایانی خواهد کرد، در صورتی که برای تحقق و افزایش رتبه نتایج در موتورهای جستجو کمی زمان بیشتری نیاز دارید تا در رتبه های بالا و صفحات اول حاضر شوید . برای شروع، کمپین های تبلیغاتی PPC از طریق Google Ads بسیار کارآمد هستند. راهی برای تعریف استراتژی سئوی خود، زیرا می توانید وب سایت خود را در نتایج جستجوی واقعی کلمات کلیدی خاص مرتبط با صنعت خود تبلیغ کنید.

  • با تمرکز بر کلمات کلیدی و با هدف، ترافیک و بازدید جستجوگران خدمات یا کسب و کارتان را به وب سایت خود هدایت کنید
  • برجسته کردن محصولات و خدمات خاص شرکت شما
  • کنترل و مدیریت بودجه تبلیغاتی بر اساس میزان ارزش یک کلیک برای شما (یعنی فقط به ازای هر کلیک هزینه پرداخت خواهید کرد)

3- تبلیغات محتوا در رسانه های اجتماعی

یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید وب سایت ، حضور شما در رسانه های اجتماعی و همچنین محتوای وب سایت است که به ایجاد اعتبار، حس وفاداری و احساس اجتماعی به کسب و کار شما کمک می کند. این دو جزء بازاریابی دیجیتال، علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهند مستقیماً با پایگاه مشتری خود ارتباط برقرار کرده و با آن ارتباط برقرار کنید، هر دو راه‌های عالی برای جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما با اشتراک‌گذاری محتوای منحصربه‌فرد و جذاب مرتبط با مخاطبان هدف شما هستند.

مخاطبان خود را درگیر نگه دارید

با اشتراک‌گذاری انواع محتوای رسانه‌های اجتماعی، از جمله عکس‌ها، ویدیوها و پیوندهایی به وبلاگ کسب‌وکارتان، مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید.

از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنید

برای دستیابی به مخاطبان خاص و تمرکز بر یک هدف تجاری تعریف شده به عنوان مثال، اگر خدمات دکوراسیون خانه ارائه می دهید، می توانید یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با هدف قرار دادن افرادی که اخیراً خانه خریداری کرده اند، اجرا کنید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از موثرترین و رایج‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی است. در این نوع تبلیغات شما با قراردادن بنر متحرک یا ثابت در سایت مقصد اقدام به تبلیغ و بازاریابی محصولات ، خدمات و در کل سایت خود می‌نمایید.

اینم میتونه جذاب باشه ...  سایت شرکتی

 

از لینکدین غافل نشوید

(Linkedin) یک شبکه اجتماعی قدرتمند و حرفه‌ای و ابزاری کاربردی برای یافتن حرفه است. شما می‌توانید با استفاده از این شبکه مخاطبان بسیاری را جذب وب‌سایت خود کنید. خلاصه‌ای از مقالات و پروژه‌های خود را به‌صورت مرتب در Linkedin منتشر کنید و سعی کنید کاربران را برای مطالعه کامل محتوا به سایت خود سوق دهید. (Linkedin) دارای ظرفیت بسیار بالایی است پس اصلاً آن را دست‌کم نگیرید.

4- مطالب وبلاگ

همراه با نکته شماره سه، انتشار منظم محتوای وبلاگ شما می تواند از بسیاری جهات به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند. برای شروع، وبلاگ ها یک استراتژی آسان برای بهبود سئوی سایت شما هستند و در عین حال بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت شما جذب می کنند که از سایت شما بازدید می کنند، زیرا آنها به طور مستقیم به یک مقاله وبلاگی برخورد کرده اند یا از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند.
وبلاگ ها همچنین راهی موثر برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما به عنوان یک منبع اطلاعات قابل اعتماد هستند که در جهت رشد و پرورش روابط با مشتریان جدید و فعلی به طور یکسان کار می کند.

چند نکته که باید در مورد محتوای وبلاگ موفق در نظر بگیرید عبارتند از:
محتوا ایجاد کنید: محتوایی ایجاد کنید که جالب، جذاب و مرتبط با کسب و کار شما است.
مطالب جدید وبلاگ را منتشر کنید: در یک برنامه ثابت لازم نیست هر روز محتواهای جدید منتشر کنید، اما حتی 1-2 محتوای با کیفیت در هر ماه می تواند تأثیر مثبتی برای سایت شما داشته باشد.
کاربران را به خواندن وبلاگ سایت خود تشویق کنید: با تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی و از طریق ایمیل مارکتینگ

5- ایمیل مارکتینگ

کمپین های بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید وب سایت و همچنین یکی دیگر از استراتژی های موثر برای حفظ ارتباط با مشتریان شرکت شما و مطلع و به روز نگه داشتن آنها در مورد آخرین اخبار، پیشنهادات یا تغییراتی است که در کسب و کار شما اتفاق می افتد. می توانید مشتریان خود را با معاملات یا فرصت های انحصاری مجذوب کنید و در عین حال آنها را در جریان همه چیزهایی که اتفاق می افتد نگه دارید.
ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای حفظ رابطه ای جذاب با مشتریان وفادار است. هر چه بتوانید انگیزه های بیشتری را از طریق کمپین های بازاریابی ایمیلی برای مشتریان فراهم کنید، آنها در وب سایت شما درگیر و فعال تر خواهند بود.
مهم است که وب سایت خود را به عنوان ستون فقرات یا پایه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید. در حالی که این پنج استراتژی تبلیغات آنلاین تنها پاسخ مطمئن یا مطمئن برای افزایش ترافیک وب سایت شما نیستند، ولی پیاده سازی آنها در برنامه بازاریابی شرکت شما افزایش موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

2 پاسخ

  1. سلام خاستم بدونم اگه همه اینکارهارو انجام دادیم ولی بازم بازدید راضی کننده نبود باید چیکار کنیم؟

  2. سلام خدمت شما دوست عزیز
    در کنار انجام این کارها باید به سئوی سایت خودتون بپردازید که میتونید از قسمت سئو سایت وب ساز اول کاملا استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button