برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09191314165 تماس بگیرید.

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

برای شروع ارائه هر نوع خدماتی اولین قدم طراحی سایت خدماتی برای برند شماست. تیم ما با سال ها تجربه موفق در انجام طراحی سایت خدماتی با بهترین کیفیت توانسته رضایت کاملی از مخاطبان خود جذب کند. سفارش طراحی سایت خدماتی وردپرسی با بالاترین استاندارد ها و متناسب با الگوریتم های خاص گوگل برای شما انجام میشود. ما سعی داریم قیمت طراحی سایت خدماتی ، مزایا و تمامی امکانات را به شما معرفی نماییم تا تصمیمی درست بگیرید؛ هم اکنون میتوانید با ما تماس بگیرید و دیزاین سایت خود را با وب ساز اول شروع کنید.

برای ثبت سفارش فرم زیر را پر و کلید ثبت سفارش را بزنید

همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی از خدمات مشاوره رایگان بهرمند شوید

مزایای سایت خدماتی

افزایش درآمد از ورود کاربران

داشتن یک سایت خدماتی برای ارائه خدمات به مخاطبان میتوان افراد بیشتری را ترغیب کند تا به جمع شما ملحق شوند. هرچه تعداد افرادی که از خدمات شما استفاده میکنند بیشتر باشد به موازات آن رتبه شما نیز در سئو بیشتر میشود؛ در نتیجه این نمودار به صورت پلکانی بالا میرود و باعث افزایش میزان درآمد شما میشود.

کاهش هزینه های شرکت

مناسب ترین راه برای جذب مشتری واقعی و سود دهنده داشتن وب سایت خدماتی است. شما با طراحی سایت شرکتی خدماتی خود می توانید با کمترین هزینه و جذب ارگانیک و بالای مشتری هدفمند به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

بهینه سازی کیفیت خدمات

شاید پاسخ دهی به مشتریان به صورت حضوری و یا حتی تلفنی برای شما خسته کننده باشد اما با سفارش طراحی سایت خدماتی برای برند خود میتوانید به صورت آنلاین این خدمات را به مخاطبان خود با سریع ترین زمان ارائه دهید. بدون این که وقت اضافه ای را صرف این موضوع کنید.

طراحی سایت خدماتی مناسب چه شرکت هایی است؟

دسته اول

بیزینس ها و کسب و کارهایی که محصول تولید می کنند و برای فروختن آن ها احتیاج دارند که یک سایت داشته باشند تا محصولات را در آن جا برای مشتریان به فروش بگذارند.

دسته دوم

افرادی هستند که محصولات شرکت های مختلف را به فروش میگذارند و محصولات ارائه شده ای از خود ندارند، و مشتریان میتوانند از آن سایت ها استفاده کنند.

دسته سوم

سایت های ارائه خدمات به مخاطبان با خدماتی مشخص ازجمله خرید فالوور برای شبکه های اجتمایی، نصب دوربین های مدار بسته و …

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی چیست؟

در ساخت سایت خدماتی باید توجه داشته باشید که چه نوع فعالیتی قرار است در سایت انجام شود و باید نکات بسیاری را مد نظر داشته باشید، برای مشاغل بهترین ویترین که می توانند داشته باشند وجود وب سایت است. حال کار های خدماتی هم مانند تمامی مشاغل برای این که بتوانند پا برجا بمانند نیازمند مشتریانی هستند.

از مهم ترین استراتژی ها برای این که بتوانید مشتری را جذب خدمات خود نمایید بودن در فضای مجازی است که می توانید با داشتن یک وب سایت به این مسئله دست یابید.

ارائه خدمات

سایت های خدماتی معمولا فروش محصول ندارند و کالای فیزیکی هستند. که در آنجا به دریافت سفارش خدماتی و معرفی آن می پردازند در سایت های خدماتی می توانید شغل و تخصص های زیادی را معرفی کنید مثل تمامی شرکت های خدماتی , شرکت های برنامه نویسی و شرکت های سایت و …

در ساخت سایت خدماتی مسئله رابط کاربری بسیار حائز اهمیت است تا کاربران سایت بتوانند به آسانی با ان ارتباط بگیرند و می توانند رابط کاربری خوبی را تجربه کنند و آنها را راضی نگهدارند.

ویژگی های یک سایت خدماتی

در سایت خدماتی وجود داشتن پایه و اساس قوی در بخش ساختار سایت بسیار مهم است، این مسئله نه تنها باعث می شود که مشتری تجربه کاربری خوبی داشته باشد حتی باعث بهبود و بهینه سازی موتور های جستجو برای وب سایت آن عمل کنند.

شناخت مشتریان

اولین قدم در سفارش طراحی سایت خدماتی این است که مشتری خود را بشناسید و نیازهای آنها را بسنجی و بدانید که چه نیاز هایی دارند و بسته به نوع آنها خدماتی گسترده ای را ارائه دهند.

ارتباط به موقع

در ساخت سایت خدماتی باید امکانات ارتباط سریع و پشتیبانی آنلاین را داشته باشد که از موارد مهم تلقی می شود، حال با هم به ویژگی های مهم یک سایت خدماتی می پردازیم.

  • باید فرم ها و راه های ارتباطی مشخص و آنلاین باشد یعنی صفحه تماس با ما مشخص باشد.

  • حرکت بین صفحات سایت به سادگی انجام شود.

  • دسته بندی خدمات درست و اصولی باشد تا قابل دسترسی باشد.

  • نمونه خدمات در سایت قابل مشاهده باشد.

  • مکان و آدرس مرکز های خدماتی مشخص باشد تا مشتریان بتوانند نزدیک ترین آدرس را انتخاب نمایند .

  • خدمات ارائه شده باید با ذکر جزئیات باشند.

  • خدمات باید در دسترس کاربران باشند و فرد با ورود به وبسایت به سادگی به آن را پیدا کند.

  • داشتن دیدگاه و نظرات و پیشنهاد های کاربران می تواند باعث شود تا مشتری ها بیشتر با خدمات شما آشنا شوند.

  • باید سرعت بارگذاری سایت بالا باشد و با سرعت بتواند خدمات مورد نظر را به کاربران نشان دهد.

  • در سایت خدماتی باید سایت به صورت ریسپانسیو ارائه شود که برای تلفن های همراه آماده دیدن باشد.

  • خدمات سرچ موضوعات باید در وب سایت وجود داشته باشد تا کاربر بتواند به آسانی به خدمات مورد نظر دسترسی داشته باشد.

  • باید در تمامی صفحات سایت امکان چت آنلاین وجود داشته باشد.

  • برای این که کاربر شما را بهتر بشناسد باید صفحه درباره ما وجود داشته باشد.

  • برای خدماتی که نیاز است دسترسی به محل داشته باشید باید موقعیت مکانی نمایش داده شود.

اهمیت طراحی سایت خدماتی

امروزه داشتن وب سایت برای معرفی نوع خدمات امری مهم است حال تمامی کسب و کار هایی که برای خود طراحی سایت تهیه نکرده اند مشتریان زیاد خود را از دست می دهند.

شاید افرادی که کسب و کار سنتی خود را دارند نیاز یک وب سایت را احساس نکرده باشند و با خود بگویند چرا داشتن وب سایت امری مهم به حساب می آید؟ حال باید گفت که هر فردی که به دنبال محصول و یا خدماتی هست اول در دنیای اینترنت جستجو را آغاز می کند و با تحقیق کردن اقدام به خرید می کند.

صفحات ساخت سایت خدماتی

این سوال مطرح می شود که آیا باید تمامی خدمات در یک لیست باشد و یا برای هر سرویس به صورت جداگانه صفحه ای طراحی شود؟

در سفارش طراحی سایت خدماتی باید هر دو صفحه را داشته باشید صفحات جداگانه و لندیگ خدمات هر یک خدمات مختلفی را در طراح وب سایت شما ارائه می دهد.

صفحات لندینگ خدمات طراحی سایت

این نوع از صفحات برای ارائه یک نوع از سرویس خاص است و متمرکز به آن سرویس است

حال در این قسمت به مزایای آن می پردازیم

  • این امکان داده می شود تا بتوانید روی یک موضوع خاص متمرکز شوید
  • در قسمت جستجو می توانید بر اساس کلمات کلیدی بهینه سازی شوید
  • به عنوان نقطه ورود می تواند برای کاربران جدید تاثیر گذار باشد
  • در این صفحات می تواند درباره ویژگی های خدمات و تفاوت هایتان با کاربران به سایر رقبا توضیح دهد

صفحات لندینگ خدمات می تواند یک ابزار قوی باشد برای ارائه دادن اصلاحات خدمات تان.

زمانی که کاربران جدید وارد می شوند این صفحات بیشتر مشاهده می شود

در یک سایت می تواند چندین صفحه لندیگ وجود داشته باشد

صفحات خدمات در سفارش طراحی سایت خدماتی

صفحات خدمات یک مقصد اصلی است که در آن تمامی خدمات ارائه شده توسط خودتان لیست می شود، این نوع از صفحات برای کاربرانی که برای اولین بار از صفحه اصلی شما وارد می شوند بسیار مناسب است زیرا کاربر می تواند خیلی سریع تمامی پیشنهاد های شما را ببیند.

چگونه اعتماد مشتری را بدست بیاوریم؟

اعتماد مشتری اعتبار برای کار شما است و با بدست آوردن این اعتبار می توانید خدمات خود را به مشتریان به نمایش بگذارید.

شما می توانید به دو نکته مهم در رابطه با جذب مشتری توجه داشته باشید

  • لوگو مشتریان خود را نمایش دهید

شما می توانید برای این که قدرت خود را اثبات نمایید آرم مشتریان تان را درج نمایید، لوگو مشتری ها می تواند توانایی شما را در زمینه همکاری با شرکت های دیگر به نمایش بگذارد؛ اگر کاربران شما بداند قبلا چه کسانی از خدمات شما استفاده کرده اند میتواند بیشتر به شما اعتماد کند.

داشتن لوگو فضای زیادی را در صفحه شما اشغال نمی کند و می توانید قسمت کوچکی از سایت تان را به آن اختصاص دهید و به صورت حرفه ای تخصص تان را به نمایش بگذارید.

  • نقاط قوت تان را از دیدگاه مشتریان به نمایش بگذارید

برای سفارش طراحی سایت خدماتی بهتر است صفحه دیدگاه مشتری را ایجاد نمایید تا بتوانند در مورد خدماتتان نظر بدهند و بهتر است از مشتریانتان بخواهید در قسمت نظرات برایتان چیزی بنویسند و بگویند چگونه خدماتتان به آنها کمک کرده است، شما باید خدماتی که ارائه می دهید برای هر فرد نتیجه مثبت داشته باشد و با دادن نظراتشان افراد دیگر نیز بتوانند به شما اطمینان کنند.

  • توانایی خود را در راستای نتایج مثبت ارائه دهید

کاربران می خواهند بدانند شما چه خدمات مثبتی را برای مشتریان دیگر ارائه داده اید ولی دوست دارند بدانند که به چه اندازه انعطاف پذیر هستید و چه مقدار می توانید نیازهای منحصر به فرد آن‌ها را می توانید برآورده کنید، باید توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی و محرمانه اشخاص را می توانید حفظ کنید و توانایی های خود را برای سفارش خدماتتان نشان دهید.

ویژگی های یک سایت خدماتی

از مهم ترین ویژگی های یک سایت خدماتی پایه و اساس قوی ساختار سایت است این قدرت باعث می شود تا کاربر تجربه کاربری خوبی را تجربه کند و سایت شما را برای بهینه سازی موتور جستجو فعال کند؛ اولین قدم در طراحی سایت خدماتی این است که مشتری را شناسایی کنی و نیاز آنها را بدانی و طبق این اصول برنامه ریزی انجام دهید، برای طراحی یک وب سایت خدماتی باید تمامی نیازهای کاربر شامل شود که بستگی به گستردگی و نوع خدمات دارد که متفاوت است، داشتن قسمتی که ارتباط سریع و پشتیبانی آنلاین بسیار مهم است برای وب سایت های خدماتی حال در این مقاله استاندارد های یک وب سایت خدماتی را با هم بررسی می کنیم.

اقتصادی بودن طراحی سایت خدماتی

برای داشتن وب سایت نیازمند سه بخش هستیم که عبارتند از خرید هاست و ثبت دامنه و در آخر طراحی سایت، هزینه هاست و دامنه زیاد نیست و به صورت سالانه تمدید می شود اما هزینه عمده برای طراحی سایت پرداخت می شود که تا سالها نیازی به پرداخت هزینه نیست.

اما طبیعی است که بعد از چند سال نیاز باشد سایت باز طراحی شود که این فرایند شامل هزینه کمتری است، با یک هزینه اولیه شما می توانید سالیان زیادی مشتری ها را جذب محصولات خود کنید، می توان گفت هزینه پرداخت شده در زمینه طراحی سایت خدماتی بعد از گذشت زمان کوتاهی با سود عالی به صاحب کسب و کار بر می گردد.

15 پاسخ

  1. خیلی توضیحاتتون خوب بود
    فقط سوالی که برام پیش اومده اینه که فرق وب سایت خدماتی با سایت شرکتی چیه؟ اکه میشه راهنمایی کنید
    سپاس از شما

  2. سلام امید جان
    در واقع سایت خدماتی با سایت شرکتی فرق چندانی ندارن باهم ، تنها تفاوتشون اینه که در سایت خدماتی شما میتونید خدمات خودتون رو به کاربر معرفی کنید و نمونه کار بزارید ولی سایت شرکتی این قابلیت رو نداره و فقط یک معرفی از شرکت محصوب میشه

  3. سلام خدمت شما
    میخاستم ببینم برای شرکتی که محصول تولید میکنه طراحی سایت خدماتی مناسبه یا سایت فروشگاهی؟

  4. با سلام خسته نباشید
    من سایت خدماتی واسه شرکتم دارم
    ولی واقعا برای سئوش کاری نکردم و بازدید از سایتم خیلی پایینه
    میخاستم بدونم برا اولین قدم در سئوی سایت خدماتی باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنماییمون کنید

  5. برای سایت خدماتی ای که محصول هم داره میشه بلاگ نوشت و در صفحه های بلاگ محصول رو کار کنید
    اینطوری سایتتون هم ماهیت سایت خدماتی رو داره هم فروشگاهی

  6. سلام خدمت شما
    برای شرکتی که محصول هم در کنار خدمات داره بهتره بصورت تلفیقی کار بشه یعنی سایت خدماتی که قابلیت بارگزاری محصول رو هم داشته باشه که با ابزار ها کال تو اکشن یا افزودن به سبد خرید در بین توضیحات خدمات یا بلاگتون استفاده کنید / جواب آقا پرویز هم مناسبه

  7. سلام خدمت شما اقای قجر عزیز
    صرفا طراحی وب سایت خدماتی یا شرکتی نمیتونه بهتون کمک چندانی بکنه
    شما بعد از طراحی سایت باید روی سئوی سایتتون کار کنید
    پیشنهاد میکنم در قدم اول مقاله های قسمت سئو سایت وب ساز اول رو مطالعه کنید

  8. باسلام
    قیمت طراحی سایت خدماتی چقدره؟
    و قیمت حدودی سئو سایت خدماتی رو لطف کنید

  9. سلام اقای نصیری
    برای استعلام قیمت طراحی سایت خدماتی با پشتیبانی سایت وب ساز اول تماس بگیرید یا از طریق گفتگوی آنلاین در سایت ارتباط بگیرید

  10. سلام من میخاستم برای طراحی سایت خدماتی اقدام کنم
    باید بچصورت اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

  11. سلام خدمت شما دوست عزیز
    برای طراحی سایت خدماتی میتونید با واحد پشتیبانی وب ساز اول تماس بگیرید یا بصورت گفتگو انلاین با ما ارتباط بگیرید

  12. سلام عذرخواهی میکنم
    تعرفه طراحی سایت خدماتی چقدره؟ و اینکه پشتیبانی و تولید محتوا هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button