برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09191314165 تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی امروزه مزیت در افزایش فروش آنلاین شاپ می باشد. برای شروع فروش هر نوع محصول اولین قدم طراحی فروشگاه اینترنتی برای برند شماست. ارائه قیمت فروشگاه اینترنتی مناسب میتواند شما را برای داشتن یک سایت حرفه ای ترغیب کند. سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی وردپرسی با بالاترین استاندارد ها و متناسب با الگوریتم های خاص گوگل برای شما انجام میشود. همین حالا میتوانید با پشتیبانی وب ساز اول تماس بگیرید تا اولین قدم برای ارتقا فروش خود را طی کرده باشید.

برای ثبت سفارش فرم زیر را پر و کلید ثبت سفارش را بزنید

همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی از خدمات مشاوره رایگان بهرمند شوید

مزایای سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی می تواند محدودیت در زمان و مکان را از بین ببرد. شما می توانید با ساخت سایت فروشگاهی خود فعالیت تان را به حالت 24 ساعته تغییر بدهید. این نکته بسیار مهم است. شما باید قبل از این که یک سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید به آن فکر کنید که اگر خودتان جای مخاطبان تان باشید باید چه مسائلی را در نظر بگیرید و بتوانید تمام انتظارات احتمالی خود را در نظر داشته باشید. در بخش بالا برخی از مجموعه مزایای طراحی سایت فروشگاهی را بیان کردیم اما مهم ترین مزیت داشتن یک فروشگاه اینترنتی صرفه جویی در زمان و بهرمندی بیشتر فروش محصولات می باشد. بسیاری از صاحبان فروشگاه ها با در نظر گرفتن فروش در بستر وبسایت می توانند درصد بیشتری از محصولات خود را در جریان خرید و فروش جاری در بازار قرار دهند چرا که این محصولات مورد توجه تعداد بیشتری از بازدید کنندگان قرار می گیرد.

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه برای داشتن یک کسب‌ و کار موفق نیازی به داشتن وب سایت فروشگاهی در بهترین نقطه شهر و طراحی دکوراسیون گران قیمت ندارید؛ کافی است یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و بتوانید اجناس خود را ارائه کنید. دیگر نه نیازی به پرداخت اجاره‌ های سنگین دارید و نه هزینه‌ های جانبی مغازه باری بر دوستان می‌ گذارد. جادوی عصر ارتباطات همین جا است که نه‌ تنها هزینه‌ های کسب‌ و کارها را کاهش داده بلکه باعث افزایش فروش و رونق آنها هم می‌شود.

پیشرفت شغلی

فروشگاه‌ های اینترنتی به روند خرید و فروش محصول و خدمات کمک می‌کنند. طراحی این فروشگاه‌ ها نه تنها کسب و کار شما را به روزتر نشان می‌دهد بلکه باعث می‌شود از رقبای تان نیز عقب نیوفتید. برای رسید به نقطه موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی باید روی اصول و قانون های مشخص شده حرکت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. رعایت این نکات میتواند به پیشرفت و ارتقا اعتبار فروشگاه آنلاین شما کمک کند.

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  1. بازاریابی قوی و جذب مشتری بیشتر
  2. تولید بر اساس تقاضا
  3. حذف هزینه های فروشگاه حضوری
  4. یک فروشگاه ۲۴ ساعته
  5. ارائه اجناس و یا خدمات در هر مکان و موقعیتی که هستید

با هم به مزایای مهم سفارش طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم تا هر چه زودتر تصمیم خود را در زمینه فروشگاه اینترنتی بگیرید و عملی کنید.

حوزه فعالیت

حوزه فعالیتشان گسترش می یابد شما می توانید تمامی محصولاتتان را در یک محیط گسترده تر به نمایش بگذارید و به افراد بیشتری نشان دهید با این روش از یک کسب و کار کوچک به یک کسب و کار بزرگ تبدیل می شوید و شما می توانید با ارائه محصولات متنوع نظر مشتریان را به خود جلب کنید و اجازه انتخاب محصولات متنوع را به آنها بدهید، در حال حاضر مسئله و درگیری های روزمره زیاد شده است پس درخواست های آنلاین بیشتر شده است بهتر است در طراح سایت فروشگاه تان گزینه فروش آنلاین را فعال نمایید تا تعداد مشتریانتان بیشتر شود.

حذف محدودیت ها

از دیگر مزیت های طراحی سایت فروشگاهی این است که محدودیت زمان و مکانی وجود ندارد. یک سایت فروشگاهی به ما این اجازه را می دهد تا بدون صرف وقت بیهوده در هر زمان از شبانه روز محصولی را که مورد نیاز دارند را سفارش دهند و برای صاحبان کسب و کار این مزیت را دارد که به صورت مستقیم پاسخگوی صد ها مشتری باشد با این روش سرعت فروش کالا ها بیشتر می شود و احتیاجی به یک مکان فیزیکی نیست و مهم نیست که فروشنده در چه مکان جغرافیایی هست و حتی مهم نیست که مشتری در کجا هست.

طراحی سایت فروشگاهی واکنش گرا

یکی از مهم ترین مواردی که در سفارش فروشگاه اینترنتی و هر سایت دیگری باید در نظر گرفته شود، ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن سایت می باشد. ریسپانسیو یعنی اینکه سایت در تمامی دستگاه ها مانند گوشی، تبلت، رایانه و … به درستی نمایش داده شود. بهترین حضور در نمایشگر های مختلف؛ نمایش صحیح در موبایل و دسکتاپ یکی از مهم‌ ترین اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. منظور از نمایش صحیح نمایش کامل یک سایت بدون هیچ ایراد در نمایشگر های مختلف با سایز های متفاوت است.

نکات لازم برای طراحی سایت فروشگاهی

برای شروع سفارش طراحی سایت فروشگاهی و داشتن یک فروشگاه آنلاین قوی باید به صورت کامل تحقیق کنید تا بتوانید قدم در راه درست و موفق بگذارید. پس از ساخت سایت فروشگاهی خود باید با فرد متخصص سئو و یا با دانش سئو روزانه وبسایت خود را ارتقا دهید و در پیشرفت وبسایت خود کمک کنید تا سایتی موفق، قوی و با فروش خوب داشته باشید.

امکانات فروشگاه اینترنتی

  • اعمال قابلیت جستجو سریع برای تسریع در خرید
  • فراهم کردن روش های پرداخت متنوع
  • نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
  • انتخاب روش‌ های ارسال محصول
  • امکان خرید سریع و موفق بدون هیچ مشکل
  • مشتری برای تایید فرآیند خرید
  • درج کامل مشخصات و یا امکانات محصول
  • امکان ارائه کد های تخفیف به مشتری
  • دارا بودن سبد خرید برای فروشگاه آنلاین خود
  • و …

ویژگی های فروشگاه اینترنتی حرفه ای

  1. سرعت بالا لود شدن سایت
  2. توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
  3. سادگی استفاده از سایت
  4. امکان مشاوره و تماس به صورت آنلاین با پشتیبانی سایت
  5. پیشنهاد های تخفیف و ….
  6. متنوع بودن محصولات
  7. مشاوره و پشتیبانی سریع برای سوالات مشتریان
  8. راحتی در روش های حمل و نقل 
  9. قرار دادن تصاویر با کیفیت برای مشاهده محصولات
  10. تولید محتوای کافی برای اطلاعات محصولات

2 پاسخ

  1. سلام بسیار عالی از توضیحاتتون در مورد طراحی سایت فروشگاهی
    فقط یک سوال دارم من کلا ۵ کحصول برای فروش دارم میخاستم ببینم سایت فروشگاهی باید بزنم یا سایت شرکتی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button